Reklamälskare!

emna fullkomligt älskar reklam!! så fort det blir reklam slutar hon med det hon håller på med och tittar med stooora ögon. gullunge! hon står gärna vid tv-bänken och kikar så hon kommer extra nära!



ser ni vad snygga kläder och hårband hon har?? allt från tant inger=)

nu är jag och emina precis hemkomna från bergnäset . har varit och hälsat på lillasyster jennifer och gett henne hennes konfirmationspresent. en guldring från mamma som alla vi barn alltid tjatade på henne att vi ville ha, men ingen fick den för ingen av oss hade än konfirmerat oss. men nu är den jennifers!
emina somnade i bilen och fortsatte sova när jag la henne men ingen välling har hon ätit . . . ska jag väcka henne och ge henne eller? hon borde ju vakna om hon är hungrig. eller hur?


Kommentarer
inger

Reklam???!!!! men vadå... hon är helt makalös den lilla tjej... och helt unik... världens finaste... tycker då jag :-)

2008-07-01 @ 23:38:03
Anna

inger: ja . . reklam=) förstår inte hur hon vet att det är just reklam . . . måste ju se något som vi vuxna inte kan se!

2008-07-02 @ 11:19:20
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Anonym

Vi har också sånna där händer på tvbänken, tihi.. =) Vad stor hon har blivit lilljäntan!

2008-07-03 @ 10:28:24
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
maria

duu, dom där händerna, vart är det dom finns? vet att jag sett dom någonstans men kan INTE komma på vart. ngt vi verkligen behöver nu =) hoppas allt är bra. saknar uppdatering från er ju!

2008-07-07 @ 09:19:48
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar