Sämre väder

idag är det inte lika soligt och fint som det varit tidigare. men jag känner att det är ganska skönt!
ingen press att vara utomhus hela dagen och att slippa hettan lite underlättar ju dagen!
fast em dag utan sol räcker, sen vill jag ha den tillbaka=)

igårkväll tog jag bilen till boman och gick en långprommis med henne. det var sååå skönt!! började regna lite på sluttampen men det var bara uppfriskande och skönt. härligt svettig for jag hem och färgade håret så nu är det äntligen gjort!! (dock har jag ganska mycket färg i pannan idag. . . )

kring tio ska vi vara hos min faster. innan det ska jag hinna tanka bilen och göra mig iordning. men det är lugnt. det borde jag hinna!
jag ber till gudarna att emina inte kommer vila något under tiden vi är där och håller sig vaken i bilen på väg hem så jag kanske får vila med henne sen. emina hade nog lite ont i magen inatt och var alldeles jätteledsen då hon vaknade kring ett. hon fick sussa med mamma och pappa och somnade om efter en stund. vaknade igen kring tre och var pigg men som tur ar gick det att få henne att somna om. men idag är mamsen trött. MÅSTE lära mig att komma isäng i tid på kvällarna!!

ikväll hade jag verkligen önskat mig att få basta och sedan krypa ner i tid i sängen med en mysig film och en martin!
den önskan kan nog gå i uppfyllelse för vi har inget jobb i behöver göra ikväll.
dock var det tänkt att vi skulle på lulekalset men vi får se hur det blir med det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar