Shoppad

nu har jag och emina precis kommit hem från en dag på stan tillsammans med rebecca och william. mysigt!
shoppat en del och lunchat.
hittade en fin klänning(linne) att ha på lördag med leggings. shoppade även hårspray, resårband, armband, örhängen, lite kläder till emina och strumpor till emina. hittade med andra ord allt jag skulle ha.

efter fyra idag kommer boman förbi. då ska vi ta oss en promenad i solen. känns som att det kan bli lite väl varmt men det ska nog gå!
är peppad efter att ha vägt mig imorse och nu är nere på vad jag vägde innan jag blev gravid med emina! det kom som en överraskning då jag inte ens varit speciellt duktig med mitt gi:ande. men kanske är det allt jobb på gården som gjort det! lycklig är jag då!

ikväll hoppas jag på en skön bastu med min älskade!


Kommentarer
maria

grattis till vikten! =) så duktigt gjort! kram!

2008-07-30 @ 02:09:09
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar