Solo

idag är jag och emina solo . martin är i överkalix och fiskar med några kompisar och kommer nog inte hem förrän ikväll någon gång skulle jag gissa.
så vad ska jag och emina hitta på idag då?
vi skulle behöva vara och köpa färg både till staketet, gungställningen och lekstugan men i får se hur i gör. kändes så trist att fara själv. hoppas på att jossi ska vakna snart så kanske vi kan fara och hälsa på henne i alla fall . (jensan är det ingen idé att ens skicka ngt sms till för hon sover nog hela dagen)
vad kan man annars hitta på?
gå på stan en sväng kanske? skulle ju faktiskt behöva köpa mig lite allergimedicin . (min pollenallergi har kommit tillbaka!!!) depp!
sen skulle faktiskt mormor behöva få sig ett besök också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar