Sorry!

ledsen för extremt dålig uppdatering då jag oftast brukar uppdatera flera gånger om dagen!
dels har det inte funnits tid men inte heller lust. nu känner jag att jag saknar det lite och har en del att skriva om så nu kommer ni nog se mer av mig!

nu har martin semester. äntligen!!
började med att vara på släktträff långt uppe i Kitkiöjoki och kom hem på söndagkvällen. var mysigt där men väldigt trist väder. dock är det ju alltid lika skönt att komma hem!

igår var vi och rantade omkring hela dagen och idag har vi varit på bvc med emina och hemma och grejjat på gården.
som jag misstänkte efter eminas diaréer och få kräkningar så hade hon gått ner i vikt sen sist.
hon väger nu 9160 och är 72 lång. så hon hade växt 2 cm på längden men gått ner i vikt. vår lilla lilla tjej.
men hon är glad och pigg och det är nog absolut ingen fara. nu har ju ena tanden kommit och hon äter igen och mår bra.
imorgon blir det tjejfest med Sassa och Rebecca. det ska bli superskoj och jag hoppas på toppenväder! men jag antar att vi inte kommer ha sån tur?
vet inte riktigt än om det blir att vara här eller ute hos sarahs föräldrar i ersnäs. om martin och emina åker till bjummis över natten blir vi här.
mysigt med tjejkväll och givetvis blir det utgång sedan .
det var ett bra tag sen jag var ut en onsdag så nu undrar jag:
vart går man en onsdag???

färjan har ju alltid öppet men är det så himla skoj om vädret skulle vara dåligt?


Kommentarer
carro

Hej! Har just undrat vart du hållit hus :-) Jag har tyvärr inte den blekaste vart man går... var ett tag sen sist! färjan eller invit gissar jag.

Kram!

2008-07-08 @ 22:09:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar