Stockholm

jag och rebecca planerar en resa tillsamman med våra kids.
ska fara ner till stockholm och bo på hotell, mysa med kidsen, shoppa kläder och kanske dricka lite vin på kvällen.
rebecca min klippa har suttit och ringt runt idag och kollat vilka hotell som är aktuella då det är en del som ska finnas när vi ska ha barnen med oss. och nu verkar i ha hittat det perfekta!
Freys hotell mitt inne i stockholm city blir det. de har balkong i sina rum, barnsängar att låna, pentry och fräsha rum.
kommer nog åka ner måndagen efter lulekalaset och sedan hem på onsdagen.

imorgon ska vi ses och boka allt så nu hoppas jag bara att det fortfarande finns flygbiljetter kvar!
nu när det börjar vara klart så längtar jag som en galning!
vad mysigt vi ska ha!


Kommentarer
maria

gud så skoj! hoppas ni får det riktigt mysigt!

2008-07-28 @ 17:16:21
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok
Anna

maria: ja det hoppas jag med! =) ska bli spännande att flyga med emina. undrar hur jag ska lyckas underhålla henne på ett flyg i över en timme=)

2008-07-28 @ 20:01:18
URL: http://allaboutus.blogg.se/
maria

det kommer säkert gå bra! =) när vi flugit med moa vid den åldern har vi haft sån tur att hon käkat sin välling då vi lyft (för att underlätta för öronen) och sen har hon somnat ;) annars så kan du ju alltid ta med dig kex ;) hihi

2008-07-28 @ 20:15:20
URL: http://lillknodden07.blogg.se/bilddagbok


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar