Tillbaka!

nu gott folk ska jag skärpa mig med bloggandet!
martin har börjat jobba igen idag så det kommer nog bli lite mer tid över för bloggen. har verkligen inte velat "slösa" tid på att sitta vid datorn när jag haft min kära hemma.

martins 3 veckors semester har varit helt underbara! dock alldeles för korta. . .
vi har fått en del gjort på gården i form av bastu, gungställning och lekstuga . målat och donat så det som återstår nu är att bygga staket. planen var att hinna med det under M:s semester men vi prioriterade familjetid och sol och bad istället och det känns toppen att vi fick den tiden tillsammans!
får dona vidare under kvällar och helger. sommaren är ju inte slut än!

i fredags var emina hos tant inger över natten och mamma och pappa fick lite egentid tillsammans.
började med en middag på waldorf i solen. mysigt! var sedan vidare och kikade på lite hus på kronan och sedan blev det bio. såg Mamma Mia och jag gillade den!
sedan hem och sussa! och tack inger för både kvällen men även för den underbara sovmorgonen!!
såklart var det helt underbart att få hämta lilla gumman sen. hon var saknad!!

veckan som verkade vara hel utan planer slutade med ganska mycket inbokat.
idag har Sassa varit här och hälsat på oss. kom med sallad från dagobert och bjöd på en massa surr.
imorgon ska jag och emina på stan med rebecca och william. ska försöka hitta ngt att ha på mig till lulekalaset och så har jag en massa annat tjafs att fixa. dels nya strumpor till emina då hennes fötter verkar ha börjat tokxa på senaste!
på onsdag ska jag och emina fara och hälsa på min faster i gammelstan. var länge sen jag träffade henne så det ska bli jättemysigt!
resten av veckan vet jag inte riktigt men kvällarna kommer vara fyllda med gårdsjobb och en hel del bastande om jag känner oss rätt.


Kommentarer
inger

Längtar ju efter lillstumpan.... Robin tyckte att vi skulle ha Emina flera gånger... för han tycker hon är cool ;-) (en 15-årings sätt att säga att det var roligt att ha henne här) Det var jättemysigt att få rå om henne... hon är ju sååå snäll och lätt att ha och göra med... ja förutom då när hon skulle gå och sova... då protesterade hon liiiite ;-) Kramis

2008-07-28 @ 17:10:53
Anna

inger: hihi=) ja hon e ju rätt cool! =P

det var roligt att det funkade så bra! i och för sig hade jag inga tvivel på att det skulle göra det heller men=)

du får gärna ha henne fler gånger! det tror jag emina skulle gilla också!

kramar!

2008-07-28 @ 20:02:48
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar