Bad bad blogger!

usch jag har verkligen varit en usel bloggerska på senaste tiden! men det är så mycket annat som ska hinnas med och så mycket annat som prioriteras högre än bloggandet. dagens sanning!

jag ju meddela att midsommaren var supermysig!
var ju som sagt i niemisel hos en av martins systrar. vi blev 13 personer tror jag.
åt gott, drack gott, spelade kubb, surrade, blev myggbitna, gjorde en midsommarstång och åt lite till! blev en midsommar precis som den ska vara!
tyvärr blev det en tjorvig natt då emina vaknade precis då vi skulle lägga oss, men jag tog natten och emina gick upp med henne på morgonen så det löste sig bra så vi alla var relativt utvilade.

på lördagen for vi vidare till holmsel för grillning allihopa och där blev vi till sex-tiden då jag, martin och emina rullade hemåt. emina sov gott när vi kom hem och vaknade inte trots att vi bar in henne från bilen, klädde av henne och tjorvade med henne mellan vår och hennes säng.
underbara lilla pyre!

denna vecka har vi inga bestämda planer. inger ska komma och hälsa på ngn av dagarna, även carro skulle försöka komma förbi och jag hoppas på att hinna träffa sarah också som jag inte träffat på evigheter!
har ingen bil idag så idag blir vi bara hemma jag och emina. skönt att ta det lugnt efter en händelserik helg!

(kommer lite midsommarbilder senare!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar