Busunge

har jagat emina nu precis HELA dagen! nu har hon för första gången på hela dagen suttit några minuter på samma ställe. hon har hittat skåpet i köket med matlådor och det var tydligen skoj. yeees!

hade en del planer idag men hälften är inställt hittils. sarah skulle komma på förmiddagen men eftersom jag hade feber igår och kände mig så risig så ställde jag in. och i eftermiddag var det tänkt att jag och emina skulle fara och fika med ett gäng gamla klasskompisar men vi får se hur jag gör.
emina skulle behöva komma iväg lite och se annat än husets väggar som jag märker att hon är less på men samtidigt känner jag mig inte riktigt kry nog för det. och ändå är jag grymt rastlös. vad gör man?

igår var en riktig myskväll i alla fall. pallrade oss iväg och handlade lite och sedan hem och laga gomiddag.
emina fick vara vaken lite längre än vanligt och sen tog vi oss ett bad tillsammans jag och martin. efter badet såg vi filmen Hairspray som faktiskt var riktigt bra!
kunde såklart inte somna sen och 30 minuter efter att jag äntligen somnat vaknade emina som sedan var vaken till strax före fem imorse. klockan sju vaknade hon igen och då var det bara att kliva upp.

just det! martin gjorde ju en rolig grej inatt också!
klockn två gick han upp ur sängen och ut ur sovrummet. tänkte att han skulle på toa eller nått men jag hörde att han grejjade på en massa här uppe. släppte ut kira osv.
efter ett bra tag kom han tillbaka och berättade att han hade trott att klockan var fem, då han ska upp, och ställt sig och gjort frukost och kokat kaffe och allt innan han insåg att han fick sova 3 timmar till=)

ingen av oss kommer nog vara speciellt pigg ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar