Fredag!

äntligen fredag igen! och efter denna helg jobbar martin bara 1 vecka till innan hans semester börjar. underbart!! kommer bli mycket jobb här på gården men att ha honom hemma väger upp allt arbete.

en mysig kväll igår med besök från lillasyster jossi. bakade hallonpaj och kikade på sagan om ringen innan jag skjutsade hem henne. mysunge!

idag kommer sassa och hälsar på mig och emina. var alldeles för länge sen vi sågs!! ska bli roligt att få surra ikapp lite. hade tänkt att jag skulle försöka söva emina tills dess så vi får prata ostört.=) borde passa med tiden hon vaknat idag.

sen klockan fem idag ska jag till frissan och klippa mig äntligen!!
ska inte klippa mer på längden än topparna, nu ska jag försöka spara det lite. men jag ska tunna ur det en MASSA!!! ska bli så underbart skönt!!
efter det ska jag förbi boman en sväng och hämta mina saker jag beställt från Yves och lämna hennes jacka hon beställt från hm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar