Ingen fredagen den 13:e för mig inte

eller jo om man ska se till datumet men ingen otur i alla fall. tror att det ska bli min offeciella turdag från och med nu!

började gårdagen med att slappa lite här hemma. sen bar det av till bvc. lillan väger nu 9160 och är 70 lång. var lite orolig över att hon inte skulle ha ökat i vikt då hon ätit så dåligt senaste tiden men allt var som det skulle. (turdag)
for vidare till östermalm och lämnade bilen och mötte upp malin och lova och promenerade in till stan. lämnade tillbaka min klarblåa tröja som jag köpte tidigare då den kändes lite stor. köpte istället 2 linnen. ett svart med rosor i rosa och rött och ett vitt med röda rosetter.
sedan blev det lunch på Waynes och sedan promenad tillbaka till bilen för att hämta upp Martin.

när vi kom hem gick emina och martin och vilade en stund och jag satt ute i solen och surrade i telefon.
fick sedan oväntad men uppskattad barnvakt av lennart och helena så jag och M for in till stan och åt en mycket mysig och god middag på färjan. gick sen på invit och tog en drink och sedan hem.

en underbar dag med andra ord!

nu är M och ska kolla på en bil och emina vilar. själv ska jag gå ut och spola av altanen så man törs ha emina på den utan att hon blir sjuk=) och kanske hinna sola lite innan vi ska bege oss mot bergnäset och fira min lilla snoris jennifer som fyller 15 idag!


Kommentarer
Linda

Vilken härlig dag ni verkar haft de igår =)

2008-06-14 @ 13:40:54
URL: http://neoelian.webblogg.se/
maria

jo det ska bli jätte mysigt! är bara så nojjig över att åka med max, moa är ju som ändå 'stor' men max känns liten. så känns skönt o höra att det funkat för er =) är väl ganska många andra också som åker med småisar, så jag hoppas det kommer gå fint för oss!

2008-06-16 @ 14:45:51
URL: http://lillknodden07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar