Lilla hjärtat. . .

tror Emina har fått magsjuka.

det började redan igår med att hon bajsade två gånger. hon brukar i vanliga fall inte ens bajsa en gång om dagen.
när vi sen skulle gå promenad när vi var hos malin kräktes hon lite. bara jättelite men ändå så att jag reagerade efter som det var MÅNADER sen hon kräktes och då bara lite välling. nu var det mat som kom upp . . .

när vi kom hem i eftermiddag bajsade hon igen. luktade inte bra! (för er som ville veta)
och medans jag var borta hade hon tydligen bajsat ännu en gång.
när jag kom hem var hon fortfarande vaken och precis innan jag skulle plocka upp henne i min famn så kräktes hon igen. inte mycket den här gången heller men ändå . . .

jag antar att jag inte kan räkna med att detta är ngt annat än magsjuka?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar