Måndag

blev inget bloggande igår då jag var helt slut! och den stund jag (vi) var vaken ville jag spendera med mina lilla dotter. på lördagen gick det bra men på söndagen saknade jag henne så mycket att jag trodde att mitt hjärta skulle gå sönder! det gick i och för sig bra då också men hem ville jag!
det var lite svårt då festen på lördagen varade in på söndagsmorgonen och vi fick vänta LÄNGE innan vi kunde köra hemåt.

lördagen var great! 
förfest hos Calle med en massa roligt folk, goda grillade hamburgare, vin, kubbspelande och svammel! for vidare till Boden Alive kring tolv och området stängde ett så där hann vi inte vara länge. men vi hann med att skråla och rocka till ett liveband (rock) i ett av öltälten så hårt att folk började peka och skratta åt oss. men kul hade vi!
for vidare ut på krogen och tack vare calle slapp vi till och med kön. hela kvällen flöt på bra men det var otroligt skönt att få slänga sig i sängen på morgonkvisten!

spenderade söndagen ute i solen lagom trötta och bara väntade på hemfärd!

idag har jag och emina varit på stan med inger. var så mysigt att få träffa henne och emina var minst lika nöjd! =) fick en massa presenter som vanligt. en massa massa snygga kläder till emina och mamsen fick en "matlagningspensel" från Lagerhaus som jag blev för snål för att köpa.
(slänger in lite bilder imorgon)

nu ska jag slänga mig i soffan och mysa lite!

PS. kommer bilder från festen imorgon också DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar