Ny vecka

en underbar helg till ända.

fredagen har jag ju redan berättat om och sen på lördagen var det ju kalas för jennifer som gällde.
jag och emina for dit och bjöds på smörgåstårta och fika. martin var i jokkmokk och kollade på en bil under tiden.

senare på kvällen kom häggan och calle hit samtidigt som martin kom hem och skulle se slutet på fotbollen så jag for och köpte mig lite middag och lite groggvirke till häggan som efterlyste en grogg.
emina somnade och sedan trillade det in mer och mer folk. slutade väl med att vi var kring 15 pers här som satt och drack lite, spelade kubb, surrade, skrattade och stojjade. och trots att jag vet att emina inte brukar bry sig mycket om ljus när hon sover så var jag orolig att vi skulle störa henne. men jag tror aldrig hon sovit så bra som då! och det var inte LITE ljud heller. om det är ngn som vet hur tex häggan, marke eller sköld låter när de skrattar så förstår ni=)

kring ett på natten började alla fara vidare till krogen och martin följde med boman och lars hem för att testa minigrävaren de hade hemma. och jag var ärligt talat SÅ nöjd med det!!
kröp ner i sängen, frusen som jag var, och läste lite ur min bok och njöt av att breda ut mig i sängen!

igår var vi och rantade lite på dagen. handlade mat och sånt . sedan kom calle med flickvännen och grillade med oss. mysigt! första gången jag träffade henne och jag måste säga att hon var riktigt gullig!
de for hem kring halv tio och jag och martin slog på en film att mysa till i soffan!

långt inlägg detta men så blir det när man inte uppdaterar så ofta som annars.
nu ikväll ska jag njuta av att ha pappa martin hemma för en gångs skull.
börjar kvällen med en stor kopp kaffe!


Kommentarer
carro

Ni verkar ha haft en härlig helg! Själv har jag umgåtts mina älsklingar och min nya bästis pumpen :-) Är grymt less... Tänkte höra om du vill hjälpa mig att göra en ny "framsida" eller vad man nu kallar det. Dina blir ju så fina!

kramen

2008-06-17 @ 12:16:23
Anna

carro:ja jag hörde av martin idag attd u får pumpa mycket! vad jobbigt! jag hoppas verkligen att det rätar till sig snart!

självklart kan jag hjälpa dig med bloggen! säg bara på ett ungefär hur du vill ha det och skicka nå bilder som du kanske vill ha med på min mail: anna[email protected]



kramar!

2008-06-17 @ 19:32:40
URL: http://allaboutus.blogg.se/
carro

perfekt! jag ska ta lite nya foton så skickar jag.

2008-06-19 @ 09:17:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar