Ojoj

det blev en väldigt tidig morgon här i rutvik idag. klockan fyra tyckte emina att vi skulle kliva upp. så uppe är vi!
martin har just farit till jobbet och emina tjorvar på på golvet just nu. hon blir nog snart trött igen och jag längtar så efter att få krypa ner i sängen igen.
i och för sig är solen uppe och jag känner mig inte lika trött tack vare den men några timmars sömn till hade inte vart fel. speciellt som jag inte kom mig i säng förrän kring två inatt. två timmars sömn kan vara för lite.

vet inte riktigt vad planerna för dagen är. det beror lite på. 
kanske blir det att fara och kika på blommor och blomkrukor att ha ute. sen är det handling som står på schemat.
i eftermiddag är det grillning planerat eftersom vi får ha våran M hemma ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar