Ryckt upp mig och ryckt ner mig

jag röck upp mig och spolade upp ett bad och badade med emina. nån aktivitet i alla fall för lilla tösen som lskar att bada! sen har jag sövt henne och börjat tvätta, har plockat undan, skurat lite och vikt en massa kläder.
nu är jag död igen. men känner mig i alla fall fräsch efter badet och njuter av att ha lite rent omkring mig.

skippar tyvärr fikan idag och stannar hemma. hade varit sååå mysigt att träffa alla men jag får ta det en annan gång.

håller nu på att ladda hem filmen ps. i love you som jag så länge försökt få tag i men misslyckats och nu är det bara 20 minuter kvar. jag hoppas den hinner ladda klart så ska jag mysa med den ikväll. såklart efter Gossip Girl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar