Sååå uttråkad!!

idag har jag och emina bara varit hemma hela dagen. inga besök, inga projekt! och nu är jag sååå uttråkad! emina verkar som dut var nöjd med det och det kan nog kanske vara bra för henne att inte flänga runt en massa hela tiden. men mamsen håller på att gå åt av tristess.

emina struttar just nu omkring naken här och snart ska vi ta oss ett bad tillsammans. M jobbar kväll ikväll och jag önskar så att han kunde vara hemma.  men som tur är är det i alla fall kort vecka i veckan och jag ser fram emot en helg med mina kära.

håller på att lägga in lite bilder nu så på en stund kommer det lite av varje!

min plan för kvällen är att göra om designen på bloggen. är inte alls nöjd med den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar