Sjukling

inte lika farligt idag men ont i halsen och sliten och oerhört trött. har vilat 2 timmar med emina nu på förmiddagen och nu har hon precis fått lunch som hon håller på att trycka ut igen för tillfället=)
jag ska äta korv och mackisar nu!! inget bantande idag inte jag MÅSTE få korv och makaroner!!
det är ju faktiskt synd om mig idag??

inga planerför dagen vilket känns väldigt skönt. vi har inte heller någon bil så. . .
ska bara vara inne och mysa vilket det är perfekt väder för också!


Kommentarer
inger

Klart att du ska ha korv och mackisar!!!!! När man är sjuk måste man få äta det man vill ;-) Hoppas att du snart blir frisk!!! Kramis

2008-06-09 @ 16:12:23
madde

Det är helt rätt. Ät precis vad du känner för när du är sjuk! =)



Hoppas du kryar på dig snabbt. Fast lika bra du "gör bort" att vara sjuk nu när vädret ändå är som det är. Sen får du hålla dig frisk när det är solsken

2008-06-10 @ 09:22:45
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Linda

Korv och makkisar, är det inte ganska nyttigt?? det trodde jag :-)

2008-06-10 @ 09:54:55
URL: http://itsmeanmy.blogg.se/
Anna

inger: jo visst är det så?? vad man vill! det lät bra!=) kramar



madde: jo som vädret är nu känns det som att jag lika gärna kan stanna inomhus! blä. . .



Linda: nja. . . fast det beror nog på avd man jämför med. dels så GI:ar jag så i vanliga fall ska jag inte ens äta pasta=) och korv är ju rätt flottigt=)

men GOTT!!=)

2008-06-10 @ 12:14:28
URL: http://allaboutus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar