Solig dag

idag har vi varit ute i solen hela dagen! äntligen lite solsken!
morgonen var lugn och skön. emina vaknade halv nio och sen lallade vi på och myste en massa.
kring elva kom boman hit och var ute i solen med oss. roligt med sällskap! så trist nu när vi inte har ngn bil jag och emina. ska försöka få ha den en dag denna vecka så vi kan vara och handla inför midsommar i alla fall.

när boman for hem kring tre gick jag och emina in och vilade 30 minuter. lilla stumpan var helt slut. hon hade nog kunnat vila mycket längre än så (och även mamma) men hon ska ju kunna somna ikväll ngn gång också!

nu är emina och martin i badet och jag passar på att blogga och läsa ikapp lite bloggar också. hinns så sällan med nu för tiden känns det som! njuter av en kopp kaffe och av vetskapen att det blir martin som får natta emina ikväll. själv ska jag kika på Gossip Girl!

har sommaren äntligen kommit för att stanna nu?? hoppas!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar