Sömnlös

ja så var det ännu en natt utan sömn. eller med väldigt lite i alla fall.
klockan två vaknade emina och hade bajsat. bara att kliva upp. tog såklart ett tag innan det var bytt och vi hunnit somna om. klockan fyra får kira för sig att hon hör någon utanför och börjar skälla. emina vaknar och har varit vaken sen dess. behöver jag säga att jag hade kunnat skjuta hunden i det tillfället?

nu sitter vi här vid köksbordet och filosoferar. emina leker med ett plastlock och jag kämpar för att hålla mig vaken.

skulle ju och hälsa på malin och lova idag men tydligen har det varit en sömnlös natt för de också så de skulle försöka få sig lite vila. så istället tror jag att jag och emina ska bege oss på mammaträffen som är idag.
det beror lite på hur det blir med sömn under dagen.

nu ska jag se om hon kanske vill sussa. ngn som skulle vilja ge mig en hel natts sömn???


Kommentarer
madde

När vi åker till stockholm kollar vi alltid www.stockholmtown.com Där kan man boka hotell online och hittar alltid bra och billiga hotell. Man skriver in den helgen man ska vara där och så tar den fram alla lediga hotell för dom datumen. =) Hoppas ni hittar något bra. Kramkram

2008-06-12 @ 09:29:33
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
mela

här är en till som varit vaken sen kl 4, skulle inte heller tacka nej till lite sömn :)

2008-06-12 @ 11:02:59
Anna

madde: tack gumman!! ska genast kolla!

kramar!



Mela: visst hade det varit fint med en hel natts sömn? kan inte minnas sist jag hade det!=)

2008-06-12 @ 16:03:31
URL: http://allaboutus.blogg.se/
carro

Ååå.. jag vill också sova en hel natt, och då har jag bara varit mamma i 3 veckor :-) Antar att jag får vänta ett bra tag till på det!

kram

2008-06-13 @ 08:01:08
mela

Ja usch ja, det är ju över ett halvår sen jag hade det sist. shit. man måste bara hålla humöret uppe och tänka att det snart är över (om man inte skaffar en till vill säga) ;)

2008-06-13 @ 11:06:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar