Söndag

har varit en dag i farten idag. har fått en massa gjort!

började med att städa här hemma lite. sedan for vi iväg till barnens hus och shoppade lite. emina fick sig en gunga som jag hoppas att vi ska kunna sätta upp här inne någonstans. en gungställning utomhus får komma senare. lunch utomhus på mcdonalds i solen och emina fick äta sin första mjukglass. ja inte en hel då . . .
var på blomster landet och kikade på lite krukor att ha utomhus men hittade inget som kändes helt rätt med såg en del annat som jag hade velat ha. bland annat ett jättegulligt fågelbad som jag minsann tror ska bli vårt!
sedan for vi förbi boman och fick oss en kaffekopp. hem och tog en promenad så emina fick vila lite. hittade en jättemysig väg att gå!
väl hemma igen satte vi oss ute på gräsmattan på framsidan allihopa och försökte planera lite hur vi vill ha det där med staket, en till uteplats, en framtida grillplats och kanske att göra om gången från trappen.
slängde sen i lite färg i håret och medans den var i gjorde jag ett jättelass med barnmat till emina.
nu har vi just ätit middag och emina har somnat och martin har farit och jobba lite.

jag ska läsa lite bloggar nu och grisa i soffan och ta hand om min rygg som värker.

vad gör ni ikväll?


Kommentarer
Sassa

Vad mysig dag ni verkar ha haft. Själv har jag slöat bort dagen i solen. Riktigt skönt! =) Den vanliga söndagsångesten har infunnit sig, snart jobbvecka igen... Det är ju så skönt att vara ledig! Puss o kram.
Ps. Ska bättra mig på kommentarer =)

2008-06-01 @ 20:55:35
madde

Vilken mysig dag! Vi håller också på att smida planer ang uteplatsen :) Får se vad som blir gjort i sommar. Helst allt enligt mig. Kul att se er i lördags :) Hoppas ni haft en trevlig helg!

2008-06-01 @ 21:09:55
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Anna

Sassa: ja usch inget skoj med söndagsångest. . .har det jag med trots att jag inte jobbar.
just nu sitter emina bredvid mig i sin stol och pruttar medanas jag försöker äte lite frukost. mysigt??

2008-06-02 @ 08:55:31
URL: http://allaboutus.blogg.se
Anna

Maddde: jo det var roligt att se er också!!=) synd bara att man är så mesig attg man inte törs stanna och prata=)
ja jag hoppas vi hinner klart allt i sommar! så man kanske kan ha semester på semestern nästa år=)

2008-06-02 @ 08:57:06
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar