Stan

idag har jag och emina varit på stan med jossi. handlat present till lillasyster jennifer som fyller år på lördag 15 år!! lilla snorisen börjar bli stor! hittade nog ngt som hon vill ha tror jag.
hittade även en blå tröja till mig själv. ganska lång farfarströja i typ. . .klarblå? vet inte riktigt hur man ska beskriva färgen. kan visa en bild imorgon.
blev även en ny sminkväska (rosa Hello Kitty) samt mascara och eyeliner. trist men måsten.

fick även en snabbvisit av boman på förmiddagen. hon skulle vidare och handla blommor sen. ska bli spännande att höra vad hon hittade. måste även be henne skicka över bilderna från i lördags. jag tog inte ens med mig kameran. . .
 
imorgon tror jag jag och emina ska och hälsa på malin och lova på förmiddagen innan de ska till bvc och sen tror jag inte vi har så mycket mer planer. lite fint väder hade ju inte varit helt fel!

nu ska jag krypa ner i älsklingens famn och slå på en film. emina har just somnat och jag är myssugen!



PS. tack för tipsen jag fått i förra inlägget!! men fortsätt gärna tipsa! DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar