Stora framsteg!

jag har kämpat med att få emina att vilja gå med sin lära -gå vag utan större framgångar. hon vill hellre sitta I den och bli körd fram och tillbaka!=)
så idag grejjade jag på och dammsög och städade här hemma och när jag dammsugit klart ställde jag ner vagnen på golvet igen och gick in i köket. och döm om min förvåning när emina mitt i allt kommer promenerande med sin vagn! alldeles själv! nu går hon utan problem med den och ställer sig upp själv mot den och vill springa fram och tillbaka!

gounge!!



Kommentarer
inger

... och på tårna!!!... en lite ballerina... kommer ihåg att Jossi också gick på tårna... läääänge :-) Hoppas att du blir fin i håret... lägg ut bilder på din nya frilla. Ha en jättebra helg!!! vi syns på måndag... lääängtar :-)

2008-06-27 @ 15:22:53
Anna

inger: jo alltid på tårna! =) det hoppas jag med! ska inte göra några större förändringar men skönt ska det bli i alla fall!!

längar också till måndag!!

2008-06-27 @ 15:57:34
URL: http://allaboutus.blogg.se/
maria

vad hon är duktig! o så sööt, moa var också en 'tåis' =)

2008-06-27 @ 20:23:19
URL: http://lillknodden07.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar