Tråkdag

tyvärr blev det en tråkdag idag. tanken var att inger skulle komma hit och hälsa på och som vi har längtat  men tyvärr hade hennes bil gått sönder. tråkigt! men vi får träffa henne en annan dag.
jag och emina har ingen bil idag heller så vi blir bara hemma. inget väder att vara ute i heller.

har just slagit på lite varmvatten så snart ska jag och emina slänga oss i badet och busa lite. mysigt!

igår kom martin hem med två stora kartonger och en sopsäck med en massa massa kläder som hans kompis säljer av märket Name it från Doffi. kläder som det mesta inte ens kommer komma ut i butik.
gissa om jag njöt av att gå igenom allt och välja och vraka??
skulle få 3 plagg gratis och sen 50 kr/plagg.
det blev de 3 gratisplaggen och sen 10 till. sååå mycket fint!! behöver jag säga att det var svårt att välja ut "endast" 10 plagg?


Kommentarer
Cilla

Oj... inte tråkigt...

Om det behövs mer köpare ur den påsen så får du gärna höra av dig...

2008-06-24 @ 16:17:38
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
inger

min dag blev också tråkig... :-( Hade ju sååå jättegärna velat träffa er... Ringde till SAAB idag och vi får inte lämna in bilen förrän 14/7 så vi måste försöka hitta någon som kan hjälpa oss innan. Inge kul att vara utan bil under hela semestern. Kramis!!!!

2008-06-24 @ 19:54:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar