Vart är sommaren??

eftersom vädret är gräsligt idag har jag och emina passat på att rensa lite i gardroberna.
denna gång var det den i sovrummet som fick sig en omgång.
rensade ur en massa skor som både är för stora och för små. skor jag köpte när jag var gravid som nu är för stora och skor jag hade innan jag blev gravid som nu är för små. (jag har gått upp 1 storlek i skor sen jag var gravid)

boman ska få prova de som annars ska slängas.

hittade dessa som jag glömt bort.
ser lite ut som en kassler i de men jag älskar de! så nu frågar jag: vart sjutton är sommaren???




Kommentarer
Linda

Åh vilka snygga skor :-)

2008-06-26 @ 15:05:40
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Anna

Linda: visst är de? köpte de på dinsko för nått år sedan=)

2008-06-26 @ 15:13:00
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Frida,Vincent,elian

Hej Anna! jag har oxå fått en strl större fötter efter mina kids...:) helt galet.. :) men dom säger att man går upp en halv strl för varje barn..så d stämmer ju på mig iaf ;)

2008-06-26 @ 22:54:39
Anna

frida: ja se där! men jag har ju gått upp en hel storlek med bara ett barn! ska jag gå upp en hel till med nästa då?? =)

2008-06-27 @ 08:54:28
URL: http://allaboutus.blogg.se/
mela

dom där skorna har jag också. men dom gick sönder här för någon vecka sedan. sulan delade sig på MITTEN när jag var påväg hem..fick slita av den helt och gå med en halv sula ;) så kan det gå!

2008-06-27 @ 16:50:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar