Födelsedagsfirande

idag firar vi min födelsedag för fullt.

började dagen med att jag fick en liten sovmorgon.(kunde såklart inte sova så länge...) efter det blev det en långprommis i solen med hela familjen. (utom Azlan) det var kallt!!
nu har precis Malin och Micke farit hem och snart kommer väl resten.

fick min present av M idag. spinningarmband som jag önskat mig så länge!! sååå fint! armbandet med en berlock, plus presentkort på 2 till som jag får välja själv. (ska fota och visa sen)
av malin och micke fick jag en dunderkur för mitt hår från frissan av märket Sebastian. toppen!!

nu ska jag mysa med min lilla familj!


Kommentarer
Becka

Grattis på födelsedagen!
Hoppas dagen varit underbar och fortsätter så!

2008-03-08 @ 20:57:58
URL: http://www.beckasin.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar