Fråga!

jag vet inte, jag kan ju ha fel. men jag tycker själv att jag är en ganska positiv människa som ger sken av att vara lycklig. det skenet är sanningen såklart. självlkart har vi alla våra problem men jag har fått vetskap om att det finns folk som anser att jag skriver om hur dåligt jag mår på min blogg. är det ngn mer som uppfattar det så? varför jag frågar är för att jag självklart inte vill att detta ska vara en tråkig blogg med negativa vibbar, utan något man blir glad av att läsa..

jag har haft ett fåtal inlägg om min mamma som gick bort för 5 år sedan. i min värld är det inte konstigt att ha dagar då jag saknar henne extra mycket. detta är trots allt en människa som jag förlorat föralltid. jag hoppas att jag kan fortsätta skriva som vanligt och att jag även kan skriva inlägg om min mamma utan att jag uppfattas som en människa som mår sååå dåligt.

om du har fått den uppfattningen, snälla skriv det då här så jag vet att det är ngt jag måste ändra på min blogg. för som sagt, jag är inte intresserad av att sprida mörker omkring mig, jag vill ju att folk ska bli glada!
snälla tala om vad du tycker om min blogg och hur du uppfattar den.


Kommentarer
Malin

Gumman, du uppfattas som en stark människa, en stark, glad & lycklig tjej, som dessutom verkar vara en fantastisk mamma! Av enbart bloggen att dömma, så är den definitvit positiv!! Och jag som dessutom känner dig väldigt väl, vet att det är så verkligheten är! Lyssna inte på folk som säger annat, de känner inte dig! Puss puss

2008-03-28 @ 08:26:18
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Emma

Jag tycker att du har en positiv blogg! Har aldrig uppfattat den som negativ, att du skriver om sorgen efter din mamma visar bara att du skriver att du mår dåligt när du gör det, och att sakna sin mamma är väl helt naturligt?! Positiv blogg, fortsätt så!!

2008-03-28 @ 08:28:05
Sanna

JJag tycker att din blogg är toppen! Glad och rolig! Blir alltid glad att läsa om dig och ditt härliga liv!

2008-03-28 @ 08:28:42
Pehr

Trevlig och glad blogg!

2008-03-28 @ 08:29:10
Sussie

Nämen HALLÅ! Vem i hela friden har missuppfattat dig så fatalt!! Du är verkligen glad och positiv och ser det ljusa i tillvaron, kan inte alltid vara lätt med allt som du gått igenom! Jag blir fortfarande svinledsen när jag tänker på tragiken med mamma så vad ska då inte du känna! Vi har alla rätt till sämre dagar, hur ska vi annars känna igen de bra! Låt ingen få dig att tro något annat!

2008-03-28 @ 08:55:22
maria

OJ! fattar inte riktigt vem som kan få din blogg till negativ?! jag är en trogen läsare och jag tror aldrig jag läst ett enda negativt inlägg här?! vill inte direkt kalla dina inlägg om din mamma för negativa! vem som helst skulle må dåligt över att förlora någon man älskar! och iaf jag mår bättre om jag får skriva av mig då jag mår dåligt, även om det inte hjälper så mkt så känns det iaf bättre! tycker jag! jag har endast fått bra vibbar från din blogg :) ni verkar ha det så himla mysigt, och du verkar verkligen vara så lycklig! tycker inte du behöver ändra ngt alls hära! även om fler bilder alltid är välkommet ;)

2008-03-28 @ 09:06:22
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Ellen

Jag känner inte dig alls, och jag tror inte den personen som säger att din blogg är negativ gör det heller, PLUS att den person som säger att den är negativ verkar vara en väldigt negativ och pessimistisk människa, som lyckas utläsa ngt negativt ur din härliga blogg!

2008-03-28 @ 09:42:43
Ellen

Jag känner inte dig alls, och jag tror inte den personen som säger att din blogg är negativ gör det heller, PLUS att den person som säger att den är negativ verkar vara en väldigt negativ och pessimistisk människa, som lyckas utläsa ngt negativt ur din härliga blogg!

2008-03-28 @ 09:42:51
Wozah

Öh! Du skriver oftast alltid trevliga inlägg.. Och om du nu skulle skriva dystra inlägg får vell personen i frågan sluta läsa bloggen!!

Och dina inlägg om din mamma är inte dystra, man blir varm om hjärtat och dom är verkligen fina..

2008-03-28 @ 10:06:45
Erica

Ingen dyster blogg här inte! SÅ trevligt att läsa och jag säger som ovanstående att man blir varm i hjärtat!

2008-03-28 @ 10:29:59
URL: http://humilis.blogg.se
Emma

Jag känner inte dig alls, men jag brukar vara inne på din blogg för att kolla hur det går för dig och din lilla stjärna. Jag tycker absolut inte att det är något negativt över din blogg alls... Den är mysig och underbar!

2008-03-28 @ 10:30:34
Mela

Jag är in och läser då och då. Tycker du verkar vara en stark och positiv människa, jag har aldrig fått en bild av dig att du skulle vara negativ på något sätt! Gillar din blogg speciellt mycket då du blandar in lite mode och annat skoj, så jag tycker tummen upp för din blogg! :)

2008-03-28 @ 10:43:51
inger

Jag upplever inte att du ger sken av att vara lycklig... jag upplever att du är lycklig... och vem skulle inte vara det.. med världens goaste lilla Emina... och en kanonfin M vid din sida. Att du periodvis blir ledsen över saknaden av mamma... är ju inte så konstigt... Jag uppfattar inte att du mår dåligt... för att du skriver om att du saknar mamma... Hon är ju en del i ditt liv... även nu!!! Kramis

2008-03-28 @ 11:15:28
Malin

Glömde ju en sak: OM ngn tycker att du verkar negativ och må dåligt i din blogg så skulle jag nästan tacka, räknas det att vara lyckligt kär, har världens sötaste unge, ett drömhus, fast jobb och många vänner så skulle alla vilja må dåligt jämt ju!! =)

2008-03-28 @ 14:46:40
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Becka

Nej, jag tycker inte att din blogg sprider mörker och dysterhet. Har heller inte fått uppfattningen av att du går och mår dåligt jämt.
Ibland uttrycker du din saknad efter din mamma, men som du skriver: det är ju helt normalt att du känner så.
Fortsätt som du gör!
Jag tycker du verkar ärlig med dej själv och dina känslor här på bloggen. Och är de inte det vi vill ha? Riktiga människor som skriver om sina riktiga liv utan att hålla upp en fasad?

Sköt om dej och ha en riktigt skön lördag!
Kram!

2008-03-29 @ 12:57:36
URL: http://www.beckasin.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar