Klockan fem!

jag upprepar: klockan fem! vaknade lillan imorse...ngn som vill gissa om jag var trött? trodde jag skulle dö, bokstavligt talat. nu känns det bättre. hon ska vila snart och jag och M ska krypa ner i ett varmt bubbelbad. söndagsmys!

har precis målat naglarna med mitt nya nagellack som jag fick av mina underbara systrar igår. rosa. från Mavala, färgen La Paz. riktigt somrigt och härligt bubbelgumsrosa! precis som jag älskar!
även njutit av en frunch som hette duga med äggröra, bacon och grönsaker. samt en kopp av mitt nya "hångelte" som jag fick igår.även detta från systrarna.

annars har vi inga speciella planer idag. bara vara hemma och ta hand om varandra ordentligt.
kvalitetstid!!


Kommentarer
Kristin

Hoppas ni fick en mysig badstund. Att kliva upp 5 en söndagmorgon är inte allt för skoj!

2008-03-09 @ 16:43:28
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Anna

kristin: nej det kändes inte så roligt kan jag lova..men dte gick ganska bra när jag väl tagit mig ur sängen. det brukar ju vara så.=)

2008-03-09 @ 18:31:52
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar