Körkortsångest och trassel

nu har vi just kommit hem från stan. M kom och hämtade upp oss och var med emina medans jag fick göra min synundersökning till körkortstillståndet.
vet inte om jag sa det, men när jag skulle boka uppkörning för ett tag sen så gick det inte. det visade sig att min lämpen gått ut..suck!!
väldigt klantigt av mig, men trist att det var så på gränsen, så nu har jag äntligen skickat in alla papper igen. nu är det bara att hoppas att det inte tar så fasligt lång tid innan jag kan börja övningsköra igen.
vill ha kortet NU!!

på ett sätt vill jag bara att det ska ta lång tid för papperna att komma, att det ska vara längre bort för jag är SÅ nervös över uppkörning. men det antar jag att alla varit innan..men jag drar ut på det märker jag för att jag är så skraj. men nu måste jag rycka upp mig och fixa detta!!
kommer ju få ett helt annat liv med körkort! jag och emina kommer ju kunna hitta på hur mycket som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar