Kvällssnack

imorgon är det äntligen fredag! för även fast jag är hemma hela veckorna med emina så känns det när det är helg. varför? jo självklart för att vi får ha våran M hemma då!
han sussar nu, jobb inatt.

har bestämt att vi ska fira min födelsedag imorgon istället för på lördag. för på lördag kommer vi först ha en massa folk här och sen ska M bort på kvällen.
så imorgon blir det mysmiddag (födelsedagsbarnet får bestämma) och sedan en lugn hemmakväll med mitt absoluta favoritprogram "Så ska det låta." ja jag vet, jag är en tönt. men det är en tradition hemifrån, att på fredagar kollar man så ska det låta och sjunger med så högt man bara kan. oavsett om man kan låten eller inte!
det är alltså planen.

på dagen kommer boman över för promenad och sedan ska jag och emina baka inför lördagen. dock har jag inte bestämt vad det blir än. det var ngn som nämnde dumlekakor i förra inlägget och det lät mumsigt.
eller kanske hemmagjord snickers....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar