Mamma

mer och mer saknar jag henne för varje dag som går.
på senaste tiden har jag tänkt otroligt mycket på henne. det går i perioder.
jag blir så ledsen när jag tänker på hur mycket vi missar tillsammans. allt vi hade kunnat göra, hur glad hon skulle vara över allt som händer mig just nu och vilken underbar mormor hon hade varit.
hon skulle ha varit här varje dag, inte missat en sekund av emina.

det gör ont att tänka på henne, men jag måste. för samtidigt är det den enda "tiden" tillsammans med henne som jag får. det är så konstigt, så himla fel och så orättvist!
ni vet hur det är när man längtar efter ngn som snart ska komma och hälsa på eller liknande? eller bara ngt speciellt man ser fram emot.
exakt den känslan har jag när jag tänker på mamma. precis som att: vad roligt det ska bli när hon kommer hit! det var så länge sen!
i ungefär en halv nanosekund hinner jag tänka så innan jag inser att det aldrig kommer bli så. hon kommer aldrig att hälsa på oss, hon kommer aldrig plocka upp emina i sina armar och pussa på henne eller få henne att kikna av skratt. många dagar tänker jag det bara i förbifarten och sen går jag vidare...
men dagar som idag är hon i mitt huvud hela dagen, och det gör så ont!! det gör så förbannat ont...


Kommentarer
Malin

Gumman! Det gör så ont i mig att tänka på hur mycket du saknar. Även om hon faktiskt är med dig och Emina jämt, så förstår jag att det inte är samma sak som att ha henne där "på riktigt". Livet är så orättvist ibland, och det är lätt att säga att man ska tänka på allt fantastiskt man har och inte bara det man saknar. Nu är det ju så att man ÄR sååå tacksam för det man har, men man måste få tillåta sig att få känna sig besviken, ledsen och bitter för det man önskar man hade. Man behöver inte alltid vara positiv och tacksam, man kan faktiskt få förbanna livet för att det kan vara så jävla orättvist.
Jag är dock glad att du har en alldeles egen familj som kan hjälpa dig i sorgen! Stor kram!

2008-03-14 @ 08:33:29
URL: http://minafavoriter.blogg.se
Linda

Blir alldels tårögd när jag läser,vet inte vad jag ska skriva förutom en stor kramar till dig!!!

2008-03-14 @ 08:38:58
URL: http://www.neoelian.webblogg.se
Anonym

Vet inte heller vad jag ska skriva, sänder dig en varmande tanke! Kram!

2008-03-14 @ 09:06:57
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Mia

Stor Kram till dig!!!!!

2008-03-14 @ 12:32:38
maria

kan knappt föreställa mig hur det kan kännas för dig! ingen borde behöva gå igenom det du/ni fått göra :( vill bara skicka en stor kram!

2008-03-14 @ 19:44:12
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Caroline

Ingen borde behöva gå igenom det du fått göra men du är stark det vet jag....Hon finns altid hos dig genom att du är en del av henne! Skulle vilja skicka dig en stor kram med posten- men hur slår man in en kram......Tänker på dig!

2008-03-15 @ 08:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar