Ny vecka

idag fick vi sovmorgon. emina vaknade inte förrän kvart i åtta! gissa om mamsen var lycklig! plus att jag somnade tidigt igår. jag behövde denna vila, känner mig mer eller mindre som en ny människa.

emina ligger på golvet och leker med sina nya leksaker just nu. var förbi på barnens hus igår och köpte en badanka, en bil och en liten rosa gris på hjul. även en ny hakklapp (en hård, babybjörn eftersom hon har en tendens att äta upp de andra..), nya skedar och en ny nappflaskenapp.

jag smet sen in på skokanonen och har nu ÄNTLIGEN hittat ett par svarta pumps. sååå snygga! väldigt enkla med ganska hög klack. så nu vet jag för första gången vad jag ska ha på mig för skor på festen på lördag. får man ha skor på sig inne också?

innan barnens hus var vi till min mormor och hälsade på och efter var vi och grattade rut som fyllde år.
när vi kom hem lagade vi tacos och lennart och helena kom och åt med oss.
pratade om medium och har nu bestämt att jag vill göra det. ska prata med en person som helena tipsade och hoppas på att hon vet när detta medium kommer hit igen. hoppas bara M vågar följa med mig..


Kommentarer
Mia

Det var så roligt att träffa er igår. Emina är så söt och så duktig när hon ålar sig frammåt, lilltjejen!
Ha en bra dag!
kram

2008-03-17 @ 10:37:20
Anna

Mia: jo verkligen!! så kul att få se lilla (stora) emil. vilken liten buskille ni har!! =)
kramar!!

2008-03-17 @ 22:16:10
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar