Nya tag!

har verkligen inte haft en bra vecka förra veckan "bantningsmässigt". men nu från idag blir det nya tag...att det ska vara så svårt!! men jag ska inte ge upp...

dagens planer är inte många än. ska alldeles snart ta en promenad runt rutvik. måste bränna!! och sedan tror jag att lillasyster jossi skulle komma och hälsa på. det vore mysigt!

igår vart en underbar men trött kväll.
emina somnade kring halv nio. då spolade vi upp ett bad och kröp ner. en massa lavendelolja och tända ljus. lovely!
kröp sedan ner i soffan med en godispåse och skulle se film. men det tog inte många minuter innan jag sov sött. kring 2 pallrade vi oss till sängen och där somnade jag gott om! rolig tjej va? men jag var helt slut!!
får göra ett nytt försök ikväll kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar