Planer

jag har faktiskt en plan vad gäller mitt hår. det tror jag aldrig att jag haft tidigare...då har jag bara gjort det jag känner för för stunden, vilket har resuterat i att jag måste göra om det dagen efter då jag redan är less...
kanske är det sen permanent-incidenten som jag känner att jag nu måste ha en plan och inte kan grejja som förut. för trots allt är jag faktiskt rädd om mitt hår!

älskar min nya frisyr!!! den är såååå lättskött och lättfixad! som gjort för mitt hår, så just nu för stunden lägger jag planerna för långt hår på hyllan. nu kommer jag fortsätta färga det denna bruna färg som jag har nu. efter några gånger kommer det nog täcka det mesta av det röda som just nu skiner igenom rejält.
i sommar ska jag slinga det. inte så att slingorna syns, utan ljusa upp det med hjälp av slingor. jag vill ha det honungsbrunt. inte så mörkt som jag har det nu...
ska inte klippa mig på ett tag nu, men när jag gör det nästa gång ska jag klippa samma frisyr som nu, dock ha kvar längden fram (som hunnit bli då) och bara klippa det baktill. så det blir mer markant skillnad.

känns så skönt att äntligen ha en plan!! eller snarare handlar det nog kanske om att veta vad jag vill!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar