puh!

en fullspäckad dag blev det!
förmiddagen var förvisso ganska lugn med bara jag och emina som grejjade på.
boman dök upp kring två och surrade lite skit. hon har haft finbesök i veckan men nu är hon back in buisness!
hon har varit saknad!
just efter att hon farit kom M och hämtade upp mig och emina för middag hos svärföräldrarna.
mycket mysigt och mycket gott.
kom hem och fick sällskap på en långprommis av sassa. såå skönt med lite friskluft! och nu verkar det inte LIKA halt ute, fast farligt när man inte ser det under nysnön...

nu ska jag hoppa i duschen, sedan blir det sängen. är trött, trots en massa vila idag. hoppas bara att det inte är sjukdom på g. skulle vara så typsikt när vi ska ha födelsedagsfest på lördag...(hoppas att det kommer mycket folk!)

imorgon blir det stan med boman. lunch och kanske lite shopping. har ju mina födelsedagspengar jag fått. har ju redan köpt mig ett par pumps, men de är inte slut än så jag har bestämt att jag ska köpa mig en hårfärg, lösnaglar och ngt fint att ha på mig på lördag. inte ngt som jag kan använda till vardags också som jag alltid tänker, utan nu struntar jag i om jag så bara kan använda den en eller två gånger. (kommer säkert inte hitta ngt bara för det)

godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar