Slut

en dag med födelsedagsfirande är nu slut.

klev upp imorse med emina kring sex-sju och bakade hjärtmuffins med hallon. blev riktigt lyckat och såå söta blev de i min nya muffinsform. efter att M klivit upp gick vi på kort promenad och var ute en stund innan främmandet började komma. fick massa fina presenter!!

- ett helt paket med olika myssaker till badet från min farmor. (M fick en egen badbomb med instruktioner på som löd: fyll upp badkaret med vatten, kliv i, (hahaha)...)
- pengar från pappa och Rut (som skulle spenderas på MIG) ( M fick öl)
- fin skål med salladsbestick från min faster
- rejäl gjutjärnsgryta samt underbara sängkläder från lennart och helena

nu ska jag mysa med mina. ikväll blir det hemmamys med melodifestival.


Kommentarer
inger

vet inte vilken dag Martin fyller år... men JÄTTEGRATTIS!!! till att du blir äldre ;-) Kram Inger

2008-03-15 @ 19:50:21
madde

Grattis Grattis på era födelsedagar=) Verkar som att ni haft en fin dag med besök, fika och presenter. det är ju himla mysigt att fylla år! Snart är det min tur! Hoppas allt är bra annars också! kram från oss

2008-03-16 @ 20:51:32
URL: http://tildesmamma.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar