Slutdeppat!

har gått an här hemma. antagligen för att slippa tänka så himla mycket. ja, så gör jag, tyvärr..skulle nog egentligen behöva sätta mig ner och bara vara jätteledsen. men så funkar inte jag.
har surrat lite med underbara malin, då kändes det genast bättre. jag vet att jag har en massa underbara människor omkring mig som alltid ställer upp, men jag är svart eller vit. har inte så mycket gråzoner. på gott och ont. när jag är deppig är ALLT svart..

nu vilar emina och jag har tvättat, plockat undan, fått i mig lite lunch och gjort mig iordning för middagen i eftermiddag. provade locka håret också och det blev himla bra. dock har jag en hemsk huvudvärk som jag hoppas ska gå över med hjälp av en liten treo..


Kommentarer
Malin

Det är du som är underbar!

2008-03-14 @ 14:37:05
URL: http://minafavoriter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar