Thank God It´s Friday!

nu är helgen här! känns superskönt! tyvärr kommer nog M vara lite trött ikväll men jag ska kramas med honom ändå. åh, jag känner att jag kommer vara en sån pina idag. är sååå kramsugen och han kommer vara trött = dålig kombination. men det får vi ta. hihi.

emina ålar omkring på golvet och jag inser att vi verkligen måste köpa alla barnsäkerhetsprylar nu! eller jag har sagt det ett tag, men det händer som inget mer. själv är jag sugen att fara till ikea och handla det (och en massa annat), men jag tror inte M är lika sugen tyvärr.
det går så snabbt nu när hon ålar sig omkring så man kan inte lämna henne en endaste sekund.

nu är det en blöja som behöver bytas känner jag minsann...


Kommentarer
Mysan

söt unge :)

2008-03-07 @ 11:45:25
URL: http://mysanliljequist.blogg.se
Anna

mysan: tack raring!

2008-03-07 @ 12:41:33
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar