Trött liten familj

nu ligger emina och sover i sin säng och M ligger och sover på soffan. trötta hjältar!
själv vilade jag lite mer med emina på morgonen så nu ska jag försöka göra lite nytta medans alla andra vilar. håller på att tvätta lite sängkläder och har just plockat fram fisk inför middagen. blir god fisksoppa.

funderar på om jag kanske ska sätta igång med bakandet inför helgens kalas. men vet inte riktigt vad jag ska hitta på att baka. blir i alla fall muffins i min nya hjärtform. men det tar nog en stund eftersom man bara kan göra 4 st åt gången..plus att jag ska använda mina nya fina pappersformar med rosor på. älskar de!
på ett sätt vill jag spara de, men till vad?
kan väl egentligen inte bli ett bättre tillfälle än nu? 50års kalas för mig och martin=)

image925


Kommentarer
Helen

Härlig blogg du har, brukar vara in här och tjuvläsa lite då och då, så jag tänkte att det kanske är dags att ge sig tillkänna. Jag är också en mamma till en liten prinsessa, min stjärna är sju månader.

Gud vilka underbara muffinsformar!! Vill ha...

2008-03-10 @ 17:47:56
URL: http://kokelikox.blogg.se
Anna

Helen: tack raring!! ska genast kika in på din blogg och din prinsessa!=)

muffinsformarna finns på Mique om du vill köpa...=)

2008-03-10 @ 17:51:43
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar