Underbar dag

nu har inger precis farit och emina har somnat för att vila middag.

har varit en underbar dag. för det första är det ju bara helt fantastiskt att få se solen lite!! och se när det droppar från taken igen. ( ja jag är en vädermänniska)
började med att vakna klockan halv åtta (perfekt tid) och myste på i sängen som vanligt, frukost för oss båda och sen göra oss iordning.
inger kom och hämtade upp oss och så for vi och handlade. trodde det skulle vara lugnt, men JISSES vad mycket folk det var. och BARA pensionärer!! träffade min farmor där som talade om att pensionärerna fått pengar idag...grattis! jag skuttade igenom det värsta och gick till barnmaten som egentligen var det enda jag skulle ha och lämnade inger åt sitt öde. hihi.
handlade med oss lite kyckling och sallad som vi mumsade på när vi kom hem. och självklart den vanliga dosen av surr! var mycket trevligt och emina bara älskar henne! så roligt att se.

nu ska jag plocka undan lite och sedan ska jag slänga mig på soffan en stund. (om jag hinner)


Kommentarer
Alinne

Åh låter ju härligt! :) Kommentera gärna min blogg :)

2008-03-19 @ 15:00:28
URL: http://alinneandersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar