Usch

vaknade med huvudvärk. och det brukar oftast betyda att jag får dras med den hela dagen...suck...men än så länge går den att leva med i alla fall så jag orkar med dagen. som förövrigt är lika fin som gårdagen! åh, kära sol, jag älskar dig! idag blir det en promenad. jag hoppas på att få sällskap av boman efter jobbet, annars blir det bara jag och emina.

i övrigt har vi nog inga planer tror jag...
imorgon är M ledig så då ska jag och boman passa på att fara och sola. ska även slinka in och köpa en parfym. ska få halva av boman i present. perfekt! annars hade jag inte haft råd att köpa den. och jag lovar, jag hade nog dött om jag inte kunnat det. länge sen jag hittade en parfym som luktar sååå gott!

vet att jag blivit dålig på att lägga in bilder...men jag har ingen inspiration...ska försöka bättra mig. lovar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar