Utedag

nu ska emina vila en liten stund, sedan ska vi pälsa på oss och bege oss ut med skoter och skoterpulka. grilla lite och mysa lite och dra omkring emina i pulka. mysigt! synd bara att det inte är bättre väder...gårdagen var ju helt fantastisk.

efter att vi kommit hem igår såg vi lite "Så ska det låta" och skulle sedan se film klockan nio. gissa vem som slocknade?? jag sov på soffan fram till tolv och sen gick vi och la oss och jag fortsatte sova tills emina vaknade kvart åtta i morse. är så där sjukligt trött som när jag var gravid, det är fullkomligt omöjligt att hålla sig vaken!! (nej jag är inte gravid igen)
dock känner jag mig faktiskt lite piggare idag, men jag vet att ändå inte skulle ha några problem med att sova lite middag...=)

förra helgen i bjummis:

image959


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar