Vårkänslor

var ute på promenad igårkväll med kira. bara en kort liten sväng, egentligen mest för att kolla hur vägarna var om jag skulle ta mig fram med emina och barnvagnen. och gissa om jag blev lycklig då vissa delar av vägarna var helt bara!! det var så underbart att känna asfalten under fötterna!!
tyvärr var det på väldigt få ställen än så länge men om det fortsätter såhär kommer snart alla vägar vara bara. underbart!!
jag vill ha vår nu!!

jag och emina klev upp med M imorse. klockan sex...först vaknade hon klockan fem och tyckte att vi skulle kliva upp, men jag fick henne som tur var att somna om. nu grejjar vi på här hemma med lite av varje. emina går omkring och kikar i sin gåstol och säger: dadadada.

det verkar förövrigt som att födelsedagsfesten nästa helg blir av. hoppas att många kan komma!

i eftermiddag blir vi upphämtade av Helena som ska bjuda hela familjen på köttsoppa. mysigt och mums!!


Kommentarer
maria

håller med! underbart med bar astfalt! även om det än så länge inte är såå mkt! hoppas snart på helt bar mark! :)

vad roligt med födelsedagsfest! hoppas ni får det sjukt skoj! :)

2008-03-14 @ 19:45:51
URL: http://lillknodden07.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar