Vinterland

strålande solsken ute, sådär fint så man inte kan bli annat än glad. underbart! dock är det 20 grader kallt. är i valet och kvalet om vi ska bege oss ut på promenad idag eller inte. solen talar för och tempen emot. vi får se...

i helgen fyller jag år. blir kalas på lördag, dock inte för alla. martins släkt kommer nästa helg. då slår vi ihop våra födelsedagar då han också fyller snart.
i övrigt har vi inga planer varken för veckan eller helgen. handling står på schemat, men inget mer spännande än så. var länge sen vi hade så här lite planerat, åtminstone under dagarna jag och emina och nu känner jag att jag börjar bli lite rastlös. måste nog ta en tripp till stan i veckan så man kommer sig ut lite, annat än på promenad då.

nu ska emina få lite frukost, sedan vankas badning.
vad gör ni idag?


Kommentarer
Malin

När får vi komma och fira dig?? Kram

2008-03-05 @ 09:29:55
URL: http://minafavoriter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar