Dagisplats

vi hade fått dagisplats för emina från 1:a september då det var tänkt att jag ska börja jobba. dock har vi nu efter många om och men beslutat att jag ska stanna hemma lite längre än så. åtminstone 5 månader extra.
har nu suttit i telefonkö efter telefonkö på morgonen och kollat och fixat med allt och nu verkar det klart! skönt!

nu kan mamma och pappa slappna av igen! kändes alldeles för tidigt att lämna henne på dagis när hon bara var 1 år. detta känns mycket bättre! hoppas bara jag inte ställer till det allt för mycket på mitt jobb!


emina tjorvade mycket och länge i gårkväll. hon var sååå trött kring sex när vi var på kalas så vi for hem. men inte skulle hon sova inte! hon var vaken till 22 vilket är alldeles för sent för henne. men vi har haft sovmorgon idag istället till klockan nio. så mysigt!! martin kom in med henne till vår säng innan han åkte till jobbet imorse så vi har legat och kramats en massa. underbart!

nu ska emina vila snart och klockan två ska vi träffa lillasyster jossi i stan. ska bli roligt! både jag och emina behöver komma ut lite känner jag!

later!

/en lättad mamma



Kommentarer
inger

Vad skönt att du får vara hemma längre med henne. Håller med det är liite tidigt att lämna när dom är 1 år... men ibland måste man ju. Hoppas att det går bra för Malin idag!!!! Kramis

2008-05-19 @ 12:00:15
Anna

inger: jo det känns himla tidigt men nu kan jag andas ut!=)
jo jag håller också mina tummar krampaktigt!=) så spännande det ska bli!
kramar!!

2008-05-19 @ 21:43:31
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar