Dålig dag

ja idag är en dålig dag känner jag. är inte alls mitt vanliga glada jag. är uttråkad men känner inte heller för att göra något. vilket kanske är bra då vi inte har ngn bil idag.
jag skulle gissa att det är alla vakna timmar på nätterna som börjar ta ut sin rätt nu. visst vilar jag med emina på förmiddagarna oftast men det kan inte slå en hel natts sömn. sen skulle jag nog dessutom behöva komma utanför huset själv ett tag. jag har ju varit ensam med emina i en vecka och det känns.
jag beundrar er ensamstående mammor därute! herregud, ni gör det bra!

verkar som att vi fått en massa virus i datorn nu också så jag ska skynda mig bränna ut alla bilder som ligger kvar på den innan den kraschar helt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar