En dag på stan

blev en dag på stan för mig och emina tillsammans med boman. hon skickade ett sms på förmiddagen och frågade om vi var sugna och eftersom vi hade en del ärenden att uträtta så hakade vi sjlävklart på!
shoppade lite kläder till emina och presenter till malin och mickes lilla Lova. hann även med att gå på bolaget och handla lite vin inför imorgon och lämna tillbaka ett par av de vita tygskorna som jag köpte i början på veckan.
lite handling på kvantum blev det sedan och sedan hemfärd.

ikväll ska vi hänga ännu mer med boman som kommer hit och ska glo film med oss. eller med mig snarare eftersom emina förmodligen kommer sussa.
hon har knappt vilat ngt idag och varit vaken några timmar inatt så hon borde vara en trött liten dam, men jag har ju haft fel förr.

väntar även på spännande samtal från carro och erik som nu är på bb.
hoppas att allt går bra för de!

nu har jag lite bloggar att läsa ikapp!


Kommentarer
inger

Har du hört Duffy, "Mercy" spelas ju ganska friskt nu.. och den är ju bra... men min favo är "Warwick Avenue" väldigt lugn och skön låt.... och berörande.... Kramis Inger

2008-05-23 @ 17:51:03
Anna

inger: japp , mercy har jag lyssnat mycket på!! skön låt. men den andra har jag inte hört tror jag . ska ladda hem den och testa! tack för tipsen! pusspuss

2008-05-23 @ 20:20:58
URL: http://allaboutus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar