Fest

jag är sååå festsugen nu!! har varit det ett tag nu, men så när helgen väl kommit så har det svalnat lite och det har inte blivit ngt. men nu i helgen SKA jag festa! längtar som en galning trots att vi inte har ngt speciellt planerat.
boman kommer hem från götet på onsdag (har saknat henne!!), så hon ska då med i alla fall. jag tvingar henne! sen får vi väl se vem mer det blir. självklart roligast om man blir ett gäng, men det var inte sååå noga.
festa, göra sig fin och gå ut och dansa räcker fint för mig!
boman, blir festen hos dig eller??? =P


Kommentarer
Anonym

Hjälp vad du hunnit skriva mycket nu helt plötsligt..=)) Supergrattis till körkortet, äntligen kan du komma och gå som du vill.. Niiiice! =)) Å va stor hon blivit Emina, värsta coola bruttan!!! =)) Å snygg frilla.. hehe.. Nu blev de mycekt =))

2008-05-05 @ 14:08:43
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Cilla

Såg att du kommenterat på min blogg...
Jag gillar inte riktigt GI-metoden av några oliak anledningar... bland annat så tycker jag inte om grönsaker, vilket är en grymt bra utfyllnad istället för pasta, ris och potatis...
Sen så är jag inte så himla mycket för kött... och är allerisk mot fisk och skaldjur...
Så det ställer till ganksa mycket...
Kämpar just nu med att "lära" mig äta grönsaker, men det går långsamt framåt...
När/om jag någonsin blir en grönsaks/köttätare så kanske jag provar GI:a. =)

Delmålen är ett måste för att jag ska motiveras...

HAHA det blev många punkter...

2008-05-05 @ 15:30:48
URL: http://cirkuscil.webblogg.se/
Anna

Malin: tackar! jo det känns toppen med körkort! så nu kan jag komma på föräldraträffarna äntligen!!
jo nu har håret börja växa som ogräs på lilla damen. hihi=)

Cilla: okej...vad synd. men annat funkar ju också, bara inte för mig. hihi=)

2008-05-05 @ 15:49:59
URL: http://allaboutus.blogg.se
boman

Blire fest kan vi rocka hos mig! =)

2008-05-06 @ 11:37:55
madde

Här är en till som är festsugen. Den här årstiden gör det inte lätt precis :) Håller på att övertala J att vi ska ha grillfest nästa helg. hihi Hoppas ni får kul om ni tar er ut!

2008-05-06 @ 19:34:21
URL: http://tildesmamma.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar