Great!

det var så underbart roligt i lördags! det var väldigt länge sen jag hade så skoj ute på krogen som jag hade i lördags. vi dansade hela natten tills fötterna blödde och sen for vi hem.
var riktigt skoj på förfesten också med god mat och trevligt sällskap. början av kvllen blev ganska lugn då det var lite småttingar med och efter middagen hamnade nog alla i paltkoma så kring tio drog vi igång ett ölspel och efter det var festen igång på riktigt!

var trots ganska mycket vin och skumpa på lördagen inte speciellt bakis på söndagen. trött och slite sliten men mådde bra. fick sovmorgon till tio och sen vilade jag middag med emina 2 gånger under dagen innan det var dags och rycka upp sig och fara och fira min lilla malin som fyllde år.

idag har vi inga speciella planer. men jag funderar på att ta bilen ut till storheden och hm och se om de har ngn bra luvtröja till emina där. har egentligen inte råd men kika kan man ju i alla fall.

nu ska jag äta lite frukost och ta en kopp kaffe. sedan ska jag nog ringa och surra lite med inger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar