Jisses!!

har nu avklarat rensningen av alla garderober i eminas rum. det vill säga:

-garderoben med alla ytterkläder som inte används just nu
-mina 2 garderober proppfulla med kläder
-skrotgarderob
-garderob full med sängkläder
-garderob med badlakan och handdukar

puh! det tog sin lilla tid och som tur är älskar emina att vara i sitt rum och leka så det har gått väldigt bra! rensade ut 5 st!! icapåsar med kläder som jag vet att jag aldrig kommer använda mer och har organiserat om så det nu ryms lite mer. har till exempel hängt upp alla bh:ar på krokar så jag fick en hel hylla extra. great!
håller även på att tvätta för fullt, vilket vanligtvis är otroligt trist men känns ganska kul idag när jag vet att jag kommer få vika in allt i städade garderober.
eminas alla lådar har jag rensat och städat för ett tag sen så där är det också ordning och reda!

emina vilar nu efter vilda protester att sova i sin egen säng. jag förstår inte vad det är som har hänt. men efter mycket lirkande och vaggande somnade hon till sist.
trött dam idag som även inatt varit vaken någon timma.
även en trött mamma med andra ord, men jag håller mig vaken så länge jag bara kan. har inte tid att sova!

ringde även Phonehouse nyss för att kolla vart min telefon som jag beställt håller hus. det var 2 veckor sen och ingen telefon än. den var tydligen i Ånge nu så den var skickad i alla fall. men ska det verkligen ta så länge??
besviken. . .



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

All About Us

Våra dagar